کردیت کارت

صنعت پلاستیک سازی و فیلم های پلیمری یکی از گسترده ترین صنایع امروزی به شمار می روند. بسیاری از دستگاه ها و محصولات مورد نیاز از مواد پلیمری ساخته می شوند. فیلم های پلیمری به دلیل جذابیت خصوصیاتی که دارند مورد استقبال قرار می گیرند ولی برخی از ویژگی های نامطلوب آنها موجب نارضایتی مصرف کنندگان می شود. تولید کنندگان با استفاده افزودنی های کارآمد مثل مستربچ کمک فرایند بسیاری از ویژگی های مورد نیاز را ایجاد می کنند. کامپاندها یا همان مستربچ ها در انواع مختلفی تهیه می شوند و به بالا بردن خواص محصولات پلیمری کمک می کنند. چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتری در خصوص کامپاند افزودنی کمک فرایند هستید مطالب این بخش را دنبال کنید.

درک فرایند شکلدهی و اهمیت استفاده از کمک فرایند ها

پدیده شکست مذاب همیشه از چالش های مهم و جدی پلیمری ها می باشد. همچنین فرایند پذیری راحت هم از دغدغه های موجود در این صنعت می باشد. کمک فرایند ها یکی از موثر ترین عوامل کاهش شکست مذاب و حالت پوست پرتقالی شدن رشته های پلیمری می باشد. همچنین این مستربچ به فرایند پذیری راحت نیز کمک میکند.

مستربچ های کمک فرایند: بهترین ابزار برای بهبود فرایند پذیری 

مستربچ کمک فرآیند به طور ویژه برای افزایش قابلیت اکستروژن پلاستیک‌ها طراحی شده و باعث بهبود تولید و یا کیفیت می‌شود. این دسته از آمیزه ها همانند روان کننده ها عامل لغزش و… در تولید پلیمرهای اکسترودر شده وهمینطور حالت پوست پرتقالی و شکست مذاب را از بین میبرد. 

همچنین کمک فرآیندها باعث افزایش سرعت تولید، کاهش هزینه های مصرف انرژی و در نهایت کاهش قیمت تمام شده میشود.  و به عبارتی دیگر با استفاده از افزودنی‌های کمک ‌فرآیند که در تولید محصولات PE ، PP اعم از  فیلمهای نازک، فیلم های معمولی و ضخیم، فیلم های کشاورزی، گونی و جامبو و کارتن پلاست، الیاف و لوله های PP و پلی الفین ها کاربرد دارند، می‌توان بدون کاهش سرعت تولید، فرایندهای تولید را در دمای کمتری انجام داد به منجر به بهبود خواص محصول نهایی می‌گردد.

مستربچ کمک فرایند پلیمری در طول فرآیند تولید به رزین پلاستیکی اضافه می شود تا ذوب، پردازش و جابجایی پلیمرهای با وزن مولکولی بالا را بهبود بخشد. مستربچ های کمک های پردازش پلیمری کنسانتره مبتنی بر فلوروپلیمر هستند که برای افزایش اکستروژن رزین های مختلف ترموپلاستیک طراحی شده اند. آنها همچنین می توانند با از بین بردن علائم جریان و خطوط قالب، ویژگی های زیبایی را ایجاد کنند تا محصول نهایی براق و شفاف شود.

محصولات دیگر سپهر آمیزه رازی:

طیف گسترده ای از محصولات ما شامل مستربچ های کمک پردازش، مجموعه گسترده ای از بازدارنده شعله، افزودنی های لیز کننده، ضد رطوبه و ضد مه، تثبیت کننده های نور UV، مستربچ های سفید و مشکی، و موارد دیگر است. برای اطلاعات بیشتر، به وب سایت ما وارد شوید و صفحه محصولات ما را بررسی کنید.

مستربچ آنتی استاتیک توسف به تولیدکنندگان پلاستیک از صنایع متعدد کمک می کند تا محصولات بدون الکتریسیته ساکن تولید کنند.