کردیت کارت

در طول فرآیند تولید محصولات پلاستیکی، بسیاری از ترکیبات مختلف برای ایجاد محصول نهایی وارد می شوند. پلاستیک بسیار قابل اشتعال است و در صورت قرار گرفتن در معرض شعله باز یا گرمای شدید می تواند به راحتی آتش بگیرد. افزودن مستربچ بازدارنده شعله به فرآیند تولید از گسترش آتش جلوگیری می کند.

مستربچ ضد شعله چیست؟

مستربچ بازدارنده شعله در طول فرآیند تولید محصولات پلاستیکی به پلیمرهای خام اضافه می شود. این افزودنی منحصر به فرد به منظور ارائه کیفیتی به محصول تولیدی اضافه می شود که از گسترش شعله های احتمالی جلوگیری می کند.

ایمنی در برابر آتش یک اولویت است، به خصوص در مورد پلاستیک. مستربچ ضد شعله مناسب همه تفاوت را در ایمنی محصول ایجاد می کند. هنگامی که آتش‌سوزی شروع می‌شود، فناوری مستربچ منحصربه‌فرد برای کاهش سرعت گسترش و افزایش زمان فرار ارزشمند کار می‌کند. افزودن مستربچ بازدارنده شعله به پلاستیک ها محیط ها و تنظیمات ضد شعله را تضمین می کند.

نحوه عملکرد مستربچ ضد شعله

مستربچ های بازدارنده شعله برای جلوگیری از انفجار یا گسترش شعله در مواد پلاستیکی مختلف استفاده می شود. برای شروع آتش سوزی، سوخت، اکسیژن و منبع اشتعال باید وجود داشته باشد. بازدارنده های شعله با تداخل در یک یا چند مورد از این اصول، چه از نظر فیزیکی یا شیمیایی، کار می کنند. شیمی بازدارنده شعله تضمین می کند که محصولات نهایی سرعت آتش، تولید سوختگی و دود را کاهش می دهند. این فناوری منحصر به فرد به منظور دستیابی به استانداردهای عملکرد دقیق مطابق با مقررات ایمنی آتش نشانی دقیق، بدون تأثیرگذاری بر سایر خواص ایجاد شده است.

مستربچ های مقاوم در برابر شعله سپهر آمیزه رازی به گونه ای ساخته شده اند که در برابر شروع و انتشار آتش در عین حفظ تعادل و خواص مکانیکی محصولات پلاستیکی موثر باشند.

چرا از مستربچ تاخیر انداز شعله استفاده میکنیم؟

بیشتر پلاستیک ها موادی بر پایه و بسیار قابل اشتعال هستند و در تماس با شعله به سرعت می سوزند. هنگام سوختن، پلاستیک وقتی در معرض شعله باز قرار می گیرد گاز و دود آزاد می کند که با ایجاد اثرات مضر می شود.

با افزودن مستربچ بازدارنده شعله به فرآیند تولید پلاستیک های مختلف، محصول نهایی در برابر آتش بسیار مقاوم تر خواهد بود و آسیب کمتری به بار می آورد. هنگامی که مستربچ ضد شعله در پلاستیک قرار می گیرد، شروع آتش و گسترش آن را به تاخیر می اندازد. گسترش آتش و شعله بسیار بیشتر طول می کشد و کنترل آتش و خاموش کردن آن بدون آسیب شدید به پلاستیک و محیط را آسان تر می کند.

مستربچ بازدارنده شعله را می توان در صنایع مختلفی که از پلاستیک استفاده می کنند استفاده کرد. به عنوان مثال، محصولات الکتریکی. بسیاری از کویل‌ها، کاربردها و اجزای الکتریکی با پلاستیک پوشانده شده‌اند یا با پلاستیک در تماس هستند. از آنجایی که بسیار قابل اشتعال هستند، برای پلاستیکی که اطراف آن ها را احاطه کرده است، بسیار مهم است که ویژگی های ضد شعله ای از خود نشان دهد که می تواند مانع آتش و شعله شود. این مستربچ های بی نظیر را می توان به صنعت ساخت و ساز نیز اضافه کرد. کاربردهای مختلف در صنعت ساخت و ساز شامل پلاستیک است و برای افزایش ایمنی نیاز به کیفیت ضد شعله دارد.

مزایای مهم مستربچ بازدارنده شعله

به غیر از مقاوم سازی محصولات پلاستیکی در برابر آتش، مستربچ بازدارنده شعله سپهر آمیزه رازی چندین مزیت مهم دیگر را برای تولیدکنندگان پلاستیک در صنایع مختلف ارائه کرد. در اینجا برخی از مزایای کلیدی مستربچ های مقاوم در برابر شعله آورده شده است:

ترکیب مستربچ بازدارنده شعله سپهر آمیزه رازی با محصولات پلاستیکی ایمنی بالایی را تضمین می کند و دوام محصول را افزایش می دهد. مستربچ محصولات را برای استفاده مداوم ایمن می کند و در عین حال خواص آنها مانند رنگ، استحکام و موارد دیگر را حفظ می کند.

ایمنی حرف اول را می زند. این مستربچ های منحصر به فرد به تولید محصولات نهایی اجازه می دهد تا با مقررات آتش نشانی مطابقت داشته باشد و آنها را مقاوم و نسوز کند.

مستربچ بازدارنده شعله سپهر آمیزه رازی طبق مقررات سختگیرانه آتش سوزی تولید می شود. با مخلوط کردن آن در دسته، محصولات ایمن تر و کیفیت کلی بهتری پیدا می کنند و الزامات قانونی آتش را حفظ می کنند.

این مستربچ های با کیفیت بالا را می توان در بسیاری از صنایع مختلف استفاده کرد. تولید کنندگان پلاستیک می توانند آنها را در فرآیند تولید محصولات مختلف، با توجه به نیازهای خاص سفارشی سازی کنند.

در نتیجه، بیشتر ترموپلاستیک ها قابل اشتعال هستند و وقتی تا دمای بسیار بالا گرم می شوند، به راحتی می سوزند. مستربچ بازدارنده شعله برای افزایش مقاومت در برابر اشتعال، کاهش انتشار شعله و سرکوب تشکیل دود به پلیمرها اضافه می شود. هدف اولیه از افزودن این نوع مستربچ به پلاستیک ها، تاخیر در اشتعال و سوختن مواد است. مستربچ بازدارنده شعله توسف با کیفیت بالا، محصولات را بسیار بادوام تر و مقاوم تر در برابر آتش می کند و ایمنی بالایی را تضمین می کند.

اطلاعات فیزیکی و شیمیایی

Items

Standard

Appearance

White Granules

Color

White

FR Content %

70

Carrier

PP/PE

Density g/cm³

1.1±0. 1

مقدار توصیه شده:

Polymer

PP

PE

MB100 dosage %

32-35

35-40

40-45

40-43

44-48

X

Flame Retardancy UL94-V0

3.2mm

1.6mm

0.8mm

3.2mm

1.6mm

0.8mm


محصولات دیگر سپهر آمیزه رازی:

طیف گسترده ای از محصولات ما شامل مستربچ های کمک پردازش، مجموعه گسترده ای از بازدارنده شعله، افزودنی های لیز کننده، ضد رطوبه و ضد مه، تثبیت کننده های نور UV، مستربچ های سفید و مشکی، و موارد دیگر است. برای اطلاعات بیشتر، به وب سایت ما وارد شوید و صفحه محصولات ما را بررسی کنید.

مستربچ آنتی استاتیک توسف به تولیدکنندگان پلاستیک از صنایع متعدد کمک می کند تا محصولات بدون الکتریسیته ساکن تولید کنند.